KONALO SE V
SILVESTR 03/04 - Klášterec n/O.
30.12.2003 - 1.1.2004:
Jen chvíli se váhalo mezi Silvestrem v Teplicích a v Klášterci. Jak se dalo očekávat, zvítězil větší byt a nutnost dohledu nad nejstarším dítětem (Pepino), které již chtělo Silvestra (podruhé) slavit samo.Průběh se nijak nelišil od těch ostatních, až na malé výjimky. Tentokráte jsme skutečně dorazili při vycházce, na Lestkov a ne na daleko vyšší Černou horu, jak se nám to povedlo před lety. O půlnoci byli opět nejčilejší děti a výjimkou byla jen Lidunka, která většinu času proležela v posteli s teplotou. Škoda snad jen toho, že kromě krásných vzpomínek jsme si z Klášterce odvezli taky nějaké viry a bacily.
Franta

Deník dítěte vlastnící doma dva brontosaury a jednoho bratra
Silvestr 2003
Na Silvestr nás zase hostili Böhmovi. Já jsem tam odjela už v pondělí 29. ale hlavní osadnická vlna proběhla v úterý. První se přiřítili výjimečně Boršiovi kteří byli svými dcerami donuceni vstát v nekřesťanskou hodinu a vydat se do Klášterce což nám vyhovovalo. Poté přijela i moje ctěná famílie což až mi tak nevyhovovalo jelikož jsem včera jaksi zapomněla zavolat že jsem dojela k Böhmům a u babičky vznikli dohady že mne unesli. Katce pořád zvoní mobil.
Odpoledne jsme se vydali pro kyselku na naše protesty že nám kyselka nechutná nikdo nedbal. Hlavní zábavou byl digitální foťák který patřil Boršiům a Ohře na které byly kry. Jediný problém byla zima. Celou dobu jsme neviděli rodiče jsme si mysleli že jsme se ztratili a ono ne. Ke kyselce jsme došli až za tmy což nám zkazilo opakovat naši ztrácecí akci. Zpátky jsme šli přes zámecký park. Doma jsme si zahráli osadníky ale kvůli nedostatku hráčů kteří tuto hru můžou hrát byli jiní donuceni zabývat se jinými věcmi jako hraní na flétnu a kytaru se zpěvem. Katce pořád zvoní mobil.
Druhý den jsme se ráno vydali na výlet na Lezkov já, Kačka, Fána a Pepino-průvodce jsme se vydali jako předvoj. Na závoj jsme počkali pouze u podchodu ještě v Klášterci. Po Pepinově ujištění že už ví kam jsme znovu unikli. Mírné zmatky znovu zavládly na konci města jelikož jsme ztratili červenou tu jsme po chvíli našli a na úpatí hory opět ztratili. Tam jsme si ze dvou cest vybrali tu horší jelikož byla označená a vedle asi tak tím správným směrem. Teprve když jsme minuli horu původně považovanou za Lezkov jsme vyšli na cestu kde nás Pepino opětovně ujistil že ví kam jdeme naštěstí byl vidět nějaký hrad a tak ta hora byla prohlášena za Lezkov a tím i za náš cíl. Únava cestou se projevila hlavně na Fánovi který tvrdil že je Černý drak, hydra a medúsa. Nakonec jsme hrad zdárně dobyli ale po prozkoumání jsme zjistili že ta cesta kterou jsme se sem vydrápali bylo o dost neschůdnější než značená. Nikde nebyly popisky a tak jsme se nechali unášet fantazií co kdyby to byl jiný hrad. Pepino vylezl na hradby a já i Kačka jsme lezli dolů já jsme tam nevylezla za a) jsem se bála za b) mne Fána neustále přesvědčoval že slítnu Kačka tam nevylezla jelikož to nestihla Pepino musel jít také dolů neboť se vynořil Pepa a na dohled byl zbytek výpravy což se nám hodilo-neměli jsme při sobě ani jídlo ani pití. Problémem bylo že k pití byla jen Klášterecká kyselka. K jídlu naštěstí byly dalamánky. Po krátké zastávce kdy jsme si prohlédli máminy časopisy. Pak jsme se vydali zpátky k domovu. Bohužel se s náma nevydal Pepino nějak nestíhal je pravda že jsme šli rychle ale my jsme vážně neměli důvod být s rodiči. Cesta zpět byla mnohem kratší. Kačce pořád zvoní mobil.
Večer nás rodiče opustili jelikož šli na šipky k Pepovým rodičům a posléze šel Pepino na break-dance. Začali jsme dělat naši večeři-zapékané chleby se sýrem. Do půlnoci jsme se nějak už zabavili a za deset půlnoc jsme odcházeli na kopec za sídlištěm. Tam jsme pořádali spanilé jízdy na nohou a po zádech a po nohou a tak naše slavnostní novoroční jízda dopadla skvěle ale na konci jsme se všichni vymlátili a tak by mne zajímalo jak ten rok bude vypadat. Podívaná na ohňostroj byla velkolepá. Kačce pořád zvoní mobil.
Doma jsme se bavili dokud nás rodiče nezahnali spát. Poté přišel Pepino. Poté jsme šli doopravdy spát. Poté Kačce zvonil mobil…

Zapsala Bára

Šmudlovi fotky

Páteční výprava pro kyselku.
Hrajeme Karkasone.

Mival se "stěhuje do většího bytu".
Lidunka ve svém sídle.

Výprava na Lestkov vedla přes zámecký park.
Salaterena.

Radka se posilňuje "švestkovým kompotem před další cestou.
Hrad je již na obzoru.

Hrad I
Hrad II.

Hrad III.
Mládež hraje "Osadníky"...

... a dospělí hrají "Karkasone".
Příprava na turnaj v šipkách.

Holkám stačily pro zábavu jen mobilní telefony ...
... to dospělí si raději otevřeli několik láhvi vína.

Nastala půlnoc a do vzduchu vyletěla spousta rachejtli.
My jsme si vystačili s prskavkama.

Já jsem si bohužel při výletě zapoměl film, no a tak mám ze Silvestra jen těchto pár fotek. Však já se toho digitálu dočkám!

Ohře zamrzla, ...
... a tak bylo cestou pro kyselku o zábavu postaráno.

"Klárka na kře ledové."
Šmudla při výstupu na Lestkov.